باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

باربد و خانه بازی کانون کودک شیخ هادی

1393/4/1 16:17
710 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی خوشحالم چونکه چند وقتی بود تمام دغدغه فکریم شده بود تنهایی باربد دوست داشتم یه جایی باشه که با بچه ها بازی کنه و تمام انرژیش را تخلیه کنه. یه جایی که مثل مهدکودک نباشه مثل خانه بازی باشه خیلی تحقیق کردم ولی اطراف ما همچین خانه بازی نبود البته یکی هست که من از محیطش زیاد خوشم نمیاد.تا اینکه 2 هفته است دیگه از فکر تنهایی باربد  راحت شدم یه خانه بازی خیلی خوب توی محله دایر شد با اینکه کوچیکه ولی باربد ومن خیلی راضی هستیم .باربد از صبح که بلند میشه میگه بریم خانه بازی خیلی اونجا بهش خوش میگذره منهم خیلی راضی هستم چون مدیریت خیلی خوبی داره و بسیار تمیزه واقعا خیلی خوشحالم چون باربد دوستای زیادی پیدا کرده و از تنهایی در اومده .محبت

(بازیهای خانه بازی هم خیلی متنوع است شن بازی - گل بازی - نقاشی - لگوسازی - ماهیگیری )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه
25 تیر 93 15:13
سلام عزیزدلم من هم خیلی خوشحالم که باربد تونسته خودشو با محیط اونجا وفق بده و اونجا با دوستای خوبش بازی کنه و شاد باشه. البته باید بگم که باربد با داشتن مامانی مثل شما هیچ وقت احساس تنهایی نمیکنه!!!!!!!
پارمیس (مامان باربد)
پاسخ
لطف داری عزیزم
زن دایی سیما و دایی پردیس
18 مرداد 93 14:02
parmis jonam ma ham az in ke rafe dagh daghe shod khoshhalim. be lotfe khoda enshaalah hamishe zire sayeye shoma, azize delemon khoshhal bashe.