باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

باربد واولین روز مدرسه زبان

1393/7/10 11:22
436 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تحقیقات باربد توی مدرسه زبان سمین ثبت نام کردیم.

باربد کلی ذوق میکرد وخوشحال بود و روز شماری میکرد نایت اسکینبرای رفتن به مدرسه بعد از اینکه ثبت نامش کردم با هم رفتیم کیف خریدیم  کلی ذوق میکرد وحالش توصیف نکردنی نایت اسکینخیلی خوشحال بود بخصوص وقتی لوازمی که خود موسسه گفته بود را براش خریدیم کلی با وسایلش کیف میکرد و به همه میگفت که من میرم مدرسه تا اینکه روز موئد فرا رسید و باربد با کلی ذوق و شوق رفت مدرسهنایت اسکین ولی یه اتفاق جالب برامون افتاد باربد که ابنقدر ذوق میکرد و بدون من همه جا میرفت و بهونه گیری نمیکرد شروع کرد به بهونه گرفتن تا اینکه معلمش بوسش کرد و بغلش کرد شروع کرد به نآرامی کردن و از پیش من تکان نخورد این موضوع 1 ساعتی طول کشید و من و باربد با هم حرف میزدیمنایت اسکین ولی باربد اصلا قانع نمیشد نایت اسکینو تصمیم نداشت بره سر کلاس با بچه ها برقصه و ورزش نایت اسکینکنه براش یه صندلی گذاشتم دم در کلاس کمی هم لای در را باز کردم جوری که باربد بچه ها و معلمها را می تونست تماشا کنه ولی باز هم قانع نشدنایت اسکین این موضوع 1 ساعت طول کشید تا بچه ها رقصیدن و ورزششون نایت اسکینتموم شد و از کلاس اومدن بیرون تا دستاشون را بشورن و تغذیه بخورن که یکدفعه باربد بلند شد و رفت با بچه ها دستاش را شست و کیفش را برد تو کلاس و شروع کرد به در آوردن تغذیه اش و خوردن نایت اسکینآن انگار نه انگارمن اونجا هستم وانگار نه انگار تا همین 2 دقیقه پیش اصلا دلش نمیخواست بره تو کلاس خیلی برام جالب بود و البته کلی تعجب برا نگیزتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)