باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

یک روز خوب

1392/4/15 19:06
475 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم چند وقتیه فقط از من و بابات و مامان ن راجب دوران نوزادیت میپرسی و همه اش سوالت اینه مامان من بچه بودم چیکار میکردم ؟چی میخوردم ؟ مامان من بچه بودم چجوری میخوابیدم ؟ خیلی دوست داری برات حرف بزنم وقتی هم که برات توضیح میدم خیلی با علاقه گوش میدی که من فقط قربون صدقه ات میرم  الهی مامان فدات بشه عروسکات را میاری و میپرسی مامان من بچه بودم با اینا (عروسکام) چیکار میکردم  .امروز تمام عکسهاو فیلمهای نوزادیت را از یک روزگیت تا سه سالگیت را با هم دیدیم   چقدر خندیدیم و کیف کردیم به عکسهایی که توش عروسکهات بود تا میرسیدیم با دقت نگاه میکردی و میخندیدی امروز روز خوبی برام بود چون کنارت نشستم و با آرامش آلبوم خاطراتت را ورق زدم و تونستم جواب سوالاتت را بدهم چقدر بزرگ شدی پسرم عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)