باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

عاشقانه ای برای باربدم

1393/10/3 16:33
656 بازدید
اشتراک گذاری
 
 

 

 
نایت اسکین

باربدم  آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

 

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...

 

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

 

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

 

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

 

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...

 

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

 

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

 
نایت اسکین
پسندها (1)

نظرات (1)

arezoo
16 تیر 94 10:34
واقعا متن قشنگی بود