باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

یک اتفاق جالب

1392/4/23 12:11
348 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باربد کوچولو ساعت 10 خوابید یعنی یه جورایی غش کرد .ساعت 2:30  شب بود من داشتم درس میخوندم باباش هم تازه خوابیده بود یکدفعه دیدم باربد بلند شد یک راست رفت توی آشپزخونه در فریزر را باز کرد بعد هم در کابینت را بازکرد و اومد نشست توی رختخوابش و شروع کرد به گریه کردن دیدم یه بستنی برداشته با یه بشقاب و میخواد بخوره حالا چون نمیتوانست در پاکت بستنی را باز کنه  گریه میکرد چون خوابه خواب بود .من وباباش که مرده بودیم از خنده چون توی خواب و بیداری داشت بستنی میخورد حالا من هم هول شده بودم و نمیدونستم چه جوری ازش عکس بگیرم چون واقعا صحنه جالبی بود خلاصه با هر زحمتی شد  عکس گرفتم  جوری که خواب از سر باربد نپره یه جورایی یاد بابام افتادم چون اون هم عادت داره شبها بره سر یخچال و یه چیزی بخوره حالا نمیدونم این کار باربد هم ادامه پیدا کنه یا نه ؟ ولی دیشب واقعا کار بامزه ای کرد و من وباباش کلی قربون صدقه اش رفتیم .الهی دورش بگردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواهر فرناز
27 تیر 92 14:05
آخی چه بامزه فرنازم گاهی بلند میشه چیزی که خواب دیده را میگه بده اگه ندی گریه میکنه مثلا میخواد بره بالای سر سره مامان دوباره با کلی زحمت سعی میکنه اونا بخوابونه
khale sima
24 مرداد 92 18:29
فقط میشه گفت فوق العاده است
خاله ریحانه
28 مرداد 92 16:22
سلام پارمیس جان. چند وقت نیومده بودم دلم براتون تنگ شده بود. ماشالا باربد چقدر بزرگ شده و مثل همیشه خواستنی. عکسها هم خیلی بانکمه


عزیزم ما هم دلمون برات تنگ شده بود.