باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

باربددر نقش بابا

1391/11/23 13:15
347 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم چند وقتی خیلی دوست داره نقش بابا را در خانه ایفا کنه .

وقتی بابا مهدی میاد خونه باربد میشه بابا و بابا مهدی میشه باربد جالب اینجاست که باربد زیاد دوست نداره نقش مامان را ایفا کنه ولی عاشق نقش بابا توی خونه است خیلی هم قشنگ اجرا میکنه ویادش هم نمیره بعضی موقعها من و باباش امتحانش میکنیم ببینیم یادش هست مثلا من به باباش میگم مهدی این وسیله را بده به من تا باباش میاد انجام بده باربد به باباش میگه باربد شما بشین کوچولویی من قویترم من میارم وای عاشقشم خلاصه اینکه پسرم یک هنرپیشه واقعیه الهی قربونش بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale sima
23 بهمن 91 22:22
elahi, 1bar didamesh ama asheghesham ey kash azash axam mizashtid
ارزو
30 بهمن 91 13:52
سلام خوبید؟ دلم واسه باربد تنگ شده ببوسیدش نفسمو بوسسسسسس
خاله ریحانه
1 اسفند 91 17:39
سلام پارمیس جان روی پست آخری نمیشه نظر گذاشت خیلی جالب بود موقع خوندنش اگر باربد پیشم بود حسابی می بوسیدمش خیلی پسر نازیه