باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

باربد و یک روزکاملا برفی

1392/11/19 20:06
621 بازدید
اشتراک گذاری

اینهم یک روز برفی باربد کلی بازی کرد .ازصبح تا دید داره برف میاد گفت مامان بریم برف بازی  .با یک بیل و یک چنگک و یک سطل رفتیم برف بازی توی راه داداش مسعودش را هم دیدیم سه تایی رفتیم دم پارک خونمون برف بازی کلی به باربد خوش گذشت چون یک همبازی بنام باران پیدا کرده بود و کلی باهاش برف بازی کرد .شب هم دوباره بردیمش پارک اونجا هم کلی بازی کرد بخصوص که دوستش پارسا هم اونجا بود .

باربد و پارسا

باربد و داداش مسعود

پسندها (3)

نظرات (3)

خواهر فرناز
19 اسفند 92 10:52
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
سارا
25 فروردین 93 15:39
-سلام هدیه سنیا تقویم سال 1393 با عکسهای کوچولوتون با گذاشتن لوگوی سنیا و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..
رضا
6 اردیبهشت 93 17:20
باسلام با توجه به اینکه اسم پسر بزرگ من هم باربده علاقمند به مطالعه مطالب شما شدم . فقط نکته ای که باید بگم اینه که barbad صحیحه نه barbod بنابراین توصیه می کنم برای عادت به صحیح بیان کردن آن از همین امروز آن را اصلاح بفرمایید.