باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

دوستت دارم

1391/2/5 18:53
638 بازدید
اشتراک گذاری



نایت اسکین

با اینکه عزیز دلم ثانیه هامون با هم طی میشه ولی نمیدونم چرا بعضی موقع ها دلم برات خیلی تنگ میشه عزیز مادر خیلی دوستت دارم تو در تموم  سلولهای زندگیم جات را پر کردی .این شعر را تقدیم تو میکنم جان دل.


نایت اسکین

نایت اسکین


نایت اسکین

از دل افروز ترین روز جهاننایت اسکین
خاطره ای با من هستنایت اسکین
به شما ارزانینایت اسکین
سحری بود و هنوزنایت اسکین
گوهر ماه به گیسوی شب آویخته بود
گل یاسنایت اسکین
عشق در جان هوا ریخته بودنایت اسکین
من به دیدار سحر می رفتمنایت اسکین
نفسم با نفس یاس درآمیخته بود
می گشودم پر و می رفتم و می گفتم : های
بسرای ای دل شیدا، بسرای نایت اسکین
این دل افروزترین روز جهان را بنگر
تو دلاویز ترین شعر جهان را بسرای
آسمان، یاس، سحر، ماه، نسیم
روح درجسم جهان ریخته اندنایت اسکین
شور و شوق تو برانگیخته اندنایت اسکین
تو هم ای مرغك تنها، بسرای نایت اسکین
همه درهای رهائی بسته ست
تا گشائی به نسیم سخنی، پنجرهای را، بسرای
بسرای ...نایت اسکین
من به دنبال دلاویزترین شعر جهان می رفتم
در افق، پشت سرا پرده نور
باغ های گل سرخنایت اسکین
شاخه گسترده به مهرنایت اسکین
غنچه آورده به نازنایت اسکین
دم به دم از نفس باد سحر
غنچه ها می شد باز نایت اسکین
غنچه ها می رسد بازنایت اسکین
باغ های گل سرخنایت اسکین
باغ های گل سرخنایت اسکین
یك گل سرخ درشت از دل دریا برخاست
چون گل افشانی لبخند تو
در لحظه شیرین شكفتن
خورشید نایت اسکین
چه فروغی به جهان می بخشید
چه شكوهی ... نایت اسکین
همه عالم به تماشا برخاست
من به دنبال دلاویزترین شعر جهان می گشتم
دو كبوتر در اوجنایت اسکین
بال در بال گذر می كردند
دو صنوبر در باغنایت اسکین
سر فرا گوش هم آورده به نجوا غزلی می خواندند
مرغ دریائی، با جفت خود، از ساحل دور
رو نهادند به دروازه نور ...
چمن خاطر من نیز ز جان مایه عشق
در سرا پرده دلنایت اسکین
غنچه ای می پروردنایت اسکین

هدیه ای می آورد
برگ هایش كم كم باز شدند
برگ ها باز شدند
نایت اسکین

 یافتم ! یافتم ! آن نكته كه می خواستمش
با شكوفائی خورشید و
گل افشانی لبخند تو
آراستمش نایت اسکین
تار و پودش را از خوبی و مهر
خوشتر از تافته یاس و سحربافته ام

 

نایت اسکین


نایت اسکین

 


(( دوستت دارم ))

 

 

 

نایت اسکین

 

نایت اسکین

 

 را من دلاویز ترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است
دامنی پر كن ازین گل كه دهی هدیه به خلق
كه بری خانه دشمن نایت اسکین
كه فشانی بر دوست نایت اسکین
راز خوشبختی هر كس به پراكندن اوست
در دل مردم عالم، به خدانایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان شیدا
5 اردیبهشت 91 19:13
سلام به دنیای ما هم سر بزنید . بد نمیگذره ...
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 اردیبهشت 91 11:20
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه من زهرا هستم و یه پسر دوست داشتنی دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
پیمان
19 اردیبهشت 91 19:27
سلام عکسهاشو بزار ببینیم به داداش هم بگو پارسال دوست امسال آشنا همیشه اینجوری قول میدی