باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

لالایی

1391/3/31 3:30
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نایت اسکینلالالالا گل مريم فداي تو مي شم هر دم
لالالالا گل نازم خودم رو من فدات سازم نایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گل ياسم تموم عمر به پات وايسم
لالالالا گل مينا به عشق توست چشام بينانایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گل شب بو تويي خوشرنگ تويي خوشبو
لالالالا گل گل پونه بابات مياد زودي خونهنایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گل لادن همه خوبي به تو دادن
لالالالا گل نعنا فداي اون قد رعنا نایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گل گل لاله دوست داريم من و خاله
لالالالا گل چايي دوست داريم من و دايي نایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گل زيره چرا خوابت نمي گيره؟
لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراشنایت اسکین
نایت اسکینبابات رفته سوي كرمون
تويي درد مرا درمون نایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گل سرخم مبادا تو بشي سر خم
لالالالا گل سنبل عزيز من تويي چون گلنایت اسکین
نایت اسکینلالالالا گلم هستي عزيز اين دلم هستي

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نيما
31 خرداد 91 9:56
چه ناز خوابيده اين گل پسري