باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

پنجمین سالگرد ازدواج

1391/3/25 3:49
476 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

امروز سالگرد ازدواج مامان و بابا است .

خیلی خوشحالم زندگی که با عشق آغاز کردیم ٥ ساله شد و حاصل این عشق تو شدی جیگر گوشه ام.

 

نایت اسکین

 

 
 
از جنس کدام نور بودی ستاره من؟
 
که جسارت با تو بودن در من جنبید؟
 
ومن چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
 
وتو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی...
 
 
و این شد...
 
 
"عاشقانه ی آرام" من وتو...
 
 
 
عزیزم سالگرد ازدواجمون مبارک میخوامت یه دنیا
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نایسل
25 خرداد 91 17:22
آخی قربونت برم من مبارک باشه الهی 50 سالگرد ازدواجتون رو جشن بگیرین
خاله ریحانه
29 خرداد 91 12:33
با کمی تاخیر تبریک می گم. با بهترین آرزوها
مامان نيما
30 خرداد 91 15:51
عزيزم منم سالگرد ازدواجتون رو با كمي تاخير تبريك ميگم .با اجازه لينكتون كردم
آرزو
31 خرداد 91 9:13
من با خيلي تاخير سالگرد ازدواجتون و تبريك ميگم. انشالا هميشه ايام ب كامتون باشه.