باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

حرفهای تعجب آور

1391/4/6 3:21
719 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی باربد حرفهای جالبی ولی در عین حال تعجب آور میزنه که اصلا من نمیدونمنایت اسکین این حرفا چطوری به مغزش خطور میکنهنایت اسکین .

 

مثلا:

چند روز پیش که داشتم خونه را تمیز میکردم به باربد یه دستمال دادم گفتم مامانی تو هم بیا کمکم کن یکدفعه یک حالت لوس شدن گرفت و گفت من خسته ام  و رفت روی تختش دراز کشیدنایت اسکین وپشت سر هم میگفت باربد خسته .

دیروز بعد از حمامنایت اسکین  اومدم لباسش را تنش کنم یکدفعه گفت این لباس نه گفتم پس برو از توی کشوی لباست هر کدوم را که میخوای بیار تنت کنم یکدفعه در اومد گفت مامانی من بلد چیستم (نیستم) از این طور حرف زدنش  واقعا تعجب کردمنایت اسکین.

 

امروز هم گفت جیش دارم و دوید رفت توی دستشویی من بهش گفتم باربد بشین این طرف یکدفعه در اومد گفت باباجون من اینجا ایشینم (بشینم) بتره(بهتره). این دفعه که از اینجور حرف  زدنش واقعا شاخ در آوردمhttp://mahsae-ali.blogfa.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ریحانه
6 تیر 91 12:01
سلام مامانی باربد جون تو این مدت کوتاهی که نبودم کلی مطلب جدید گذاشتید، همه رو دیدم شاد و موفق باشید
الهه مامان یسنا
7 تیر 91 10:55
راست میگی آدم از تعجب شاخ داره میاره از دست این بچه ها یسنا وقتی میهواد یه کاری رو انجام نده میگه نسنا حال ندایه!!!!!!!!
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:11
سلام مامان باربد نازنين عكس گل پسر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 تیر 91 11:54
سلااااااااااااام به باربد عزیزم رای دادم با آرزوی موفقیت
نایسل
9 تیر 91 13:58
مرس واسه کتابی که معرفی کردی حتما یمیخونمش