باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

1391/4/26 4:40
546 بازدید
اشتراک گذاری

ali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsa

تو را به جای همه کسانی که که نشناخته ام دوست می دارم.
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم.
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای خاطر نخستین گلها.
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم.
تو را به جای همه کسانی که دوست نمیدارم دوست می دارم
سپیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده شاید دوباره گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوییدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز

ali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
26 تیر 91 18:25
الهی فداش شم من ...
نایسل
26 تیر 91 21:34
عزیز دلم نمیدونم چرا ناشکری میکنم راست میگی