باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

کارگاه خیاطی

1391/4/29 2:24
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش مهمون بودیم خونه یکی از دوستامون (اشکان )بچه شون یک چرخ خیاطی داشت که باربد یه جورایی عاشق این چرخ خیاطی شده بود خیلی هم قشنگ باهاش بازی میکرد ولی متاسفانه بین بچه ها دعوا شد اون میگفت مال منه باربد هم گریه که من میخواهم خیاطی کنم خلاصه چرخ را یه جورایی که بچه ها نفهمند قایم کردیم .

تا دیشب که میخواستیم بریم پارک با همون دوستامون که بابای اشکان کوچولو یه چرخ خیاطی برای باربد خریده بود .باربد که انگار خواب میبینه اینقدر خوشحال شده بود (الهی قربونش بشم )که نگو شب هم چرخ خیاطیش را گذاشت بالای سرش و خوابید.

صبح هم هنوز بیدار نشده سراغ چرخ خیاطیش را گرفت.

از ظهر هم کارگاه خیاطی من و باربد شروع به کار کرد باربد لباس میدوخت و باز هم طبق معمول من لباسها را تحویل دوشتریها (مشتریها) میدادم جیگر مامان یک متر هم برداشته بود و اندازه گیری هم میکرد با دقت هم دوخت میزد.

این هم عکسهای کارگاه خیاطی باربد و مامان:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کورش
29 تیر 91 3:15
باربد جون سفارشم قبول میکنی؟ یا وقت نداری با اجازتون لینک شدید
آرزو
29 تیر 91 8:36
من هم موافق مامان کوروش هستم سفارش قبول میکنی؟ جیجیری
نایسل
29 تیر 91 9:48
ای ولللل بابا من فکر میکردم فقط دخملا چرخ خیاطی دوست دارن الهی .... خاله خاله هااا برای نی نی منم میدوزی؟ چه بابای اشکان مهربونه دستشون درد نکنه
مامان نيما
31 تیر 91 10:25
عزيزم واسه من لباس ميدوزي خواهش ميكنم
خاله سنا
31 تیر 91 13:58
عزیزمــ.مبارکت باشه....لباس برای ما یادت نره.....شما با افتخار لینک شدی گلمـ
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 تیر 91 16:23
بابا ای ول خیاط جونم
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 تیر 91 16:24
نازی خوش به حال مامانت دیگه دوخت و دوزشم با پسر گلمون باربد جان !
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 تیر 91 16:25
مطلب بالا خیلی قشنگ بود نشداونجا نظر بذارم تو این پست نوشتم ببخشید دیگه
خاله ریحانه
31 تیر 91 16:56
وای که این پسر چقدر خواستنیه
عروسک خانوم
10 مرداد 91 17:07
چه پسر هنر مندی