باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

خلاق کوچولو من

1391/5/4 1:52
592 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با باربد جونی رفتیم کارگاه بابا مهدی وقتی میریم اونجا باربد که کلی کیف میکنه و بابایی هم خیلی دل به دلش میده  اونجا یه تیکه چوب بر میداره با پیچ گوشتی شارزی باباش و فقط کارایی را میکنه که باباش انجام میده مو به مو .

خلاصه از کارگاه بابا مهدی من چند عدد چوب بریده شده با اشکال مختلف برداشتم از قبل هم گواش برای باربد خریده بودم به نظرم ایده جالبی اومد که باربد این چوبها را رنگ بکنه .

فردای اون روز یک پارچه پهن کردم و به باربد گفتم می خواهیم کاردستی درست کنیم شروع کرد به خوشحالی کردن تیکه های چوب و گواشها را آوردم گذاشتم روی پارچه بعد هم با باربد شروع کردیم به رنگ کردن چوبها خیلی خوش گذشت هم به من چون یاد دوران کودکیم افتاده بودم و هم به باربد چون دیگه هر کاری که دلش میخواست انجام داد .البته باربد خیلی علاقه داشت چوبها را روی هم بچینه و بعد رنگ کنه.

یک نکته جالب برام اینه که باربد وقتی چوبها را رنگ کرد گذاشتیم با هم خشک بشن وقتی خشک شدن چوبها را که بهش نشون دادم کلی ذوق کرد ومیگفت باربد اینها را رنگ کرده و از اون روز فقط با این چوبها بازی میکنه و  باهاشون خونه میسازه .دیشب باباش بهش گفت باربد خونه مامان ن را بساز  ساخت البته  تیکه چوبها را به طور طولی کنار هم چیده بود و میگفت خونه مامان ن دوره . برام خیلی جالب بود چون این یک خلاقیت از باربد بود.قربون این خلاقیتاش برم.

اینم عکسای خلاق کوچولو من:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سنا
5 مرداد 91 13:38
عزیزمـ ممنون که به ما سر زدین
الهه مامان یسنا
5 مرداد 91 15:54
آفرین به این پسر هنر مندو خلاق چقدر خوب که خودش بازی میکنه یسنا تا من پیشش نشینم بازی نمیکنه حتی رنگ انگشتی که همه بچه ها عاشقشن هم من باید بشینم کنارش راستی قسمت نظرات پست بالا باز نشد پسر خوب چرا رفتی اینقدر جلو نشستی با اون چادرت؟؟؟؟؟/
خاله ریحانه
6 مرداد 91 3:57
پارمیس جون قسمت نظر پست بالا باز نمیشه چقدر چادر به باربد میاد از طرف من هم ببوسش
آرزو
7 مرداد 91 8:36
جیگرتو خام خام بخورم