باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

المپیک و باربد

1391/5/10 4:58
519 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها یعنی از موقعی که المپیک نایت اسکینشروع شده حال و هوای خونه ما هم فرق کرده چون وقتی از خواب بیدار میشیم تا موقعی که میخوابیم تلویزیون روی بازیهای المپیک zoome .نایت اسکین

باربد براش خیلی جالبه و همه اش میپرسه این چی چی یه ؟ و ما هم تا حالا تمام ورزشهایی را که نشون داده براش توضیح دادیمنایت اسکین البته بعضی موقعها هم گیر میده که من این وسیله را میخوام . مثلا یکشنبه داشت دوچرخه سواری نایت اسکینمیدید که یکدفعه گفت مامان این چی چی یه ؟من گفتم کلاه دوچرخه سواری گیر داده بود که من هم از این اینا میخواهم تا آخر با هزار زحمت تونستم توجیهش کنم .

دیشب هم بکس را نگاه میکردیم الهی قربونش برم دویده تو اتاقش دستکش بکسهایی که تک (اتابک) براش خریده را آورده و شروع کرده با باباش بکس بازی . امروز هم شمشیر بازی را میدید دوباره رفته تو اتاقش شمشیرش را آورده و با من شمشیر بازی کردهنایت اسکین .از روز جمعه هم که بابایی براش استخرش را آورده گذاشته تو تراس تا یک مسابقه شنا میبینه لخت میشه و میگه من هم برم شنا کنم .    م

 خلاصه که پسرم هم پای تمام ورزشکارهای المپیک ورزش میکنه . من و بابا مهدی هم تشویقش میکنیم نایت اسکین(الهی مامان قربونش بشه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرزو
10 مرداد 91 8:37
انشالا... روزی برسه که باربد جون و تو مسابقات المپیک ببینیم... آمین
نایسل خانم
10 مرداد 91 17:41
الهی بگردمششششش من
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:33
سلام مامان باربد جون عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
زهرا از نی نی وبلاگ213
14 مرداد 91 14:57
آفرین به باربد باهوش و ورزشکارم
زهرا از نی نی وبلاگ213
14 مرداد 91 14:59
نشد رو متن بالا نظر بذارم خیلی قشنگ بود به دلم نشست
خاله ریحانه
15 مرداد 91 16:10
به نظر من در اولین فرصت بگذاریدش کلاس ورزشی بخصوص ژیمناستیک خیلی مناسبه.... به امید روزی که مدال طلای المپیک رو رو گردنش ببینیم
مامان نيما
16 مرداد 91 8:55
آخي عزيزم چه خوب ميشه اگه بزرگتر شد كلاس ورزش ثبت نامش كني