باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

دریچه

1391/5/8 5:03
508 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی  دلم بد جوری میگیره و همه اش این شعر مهدی اخوان ثالث را با خودم زمزمه میکنم البته یه جورایی این شعر درد دل منه و همیشه از موقعی که از اصفهان اومدم این شعر توی مغزم مرور میشه و به زبانم جاری میشه خیلی این شعر را دوست دارم .خالی از لطف نیست شما هم این شعر را بخونید.

 

 ما چون دو دریچه ٬ روبروی هم٬

آگاه ز هر بگو مگوی هم.

هر روز سلام و پرسش و خنده٬

هر روز قرار روز آینده.

عمر آینه بهشت ٬ اما ... آه

بیش از شب و روز تیر و دی کوتاه

اکنون دل من شکسته و خسته هست٬

زیرا یکی از دریچه ها بسته هست.

نه مهر فسون ٬ نه ماه جادو کرد٬

نفرین به سفر ٬ که هرچه کرد او کرد.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو
8 مرداد 91 8:59
سلام خوبید؟ دل نوشتتون قشنگ بود اینجا تو اصفهان خیلیا هستند که غم دوریتون اذیتشون میکنه...
آرزو
8 مرداد 91 10:27
چند وقته مطلبی تو شکرستان باربد نذاشتید؟؟؟ منتظر متن های قشنگتون هستم...