باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

تولد سه سالگیت مبارک پسرم

1391/8/28 11:22
800 بازدید
اشتراک گذاری

   

Dancing padaپسرم تولدت مبارک Dancing pada

 

 


Dancing padaتا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر! Dancing pada



Dancing padaمادر شدم اوپاره جان شد،خدا را شکرDancing pada


Dancing padaشوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در منDancing pada
 


Dancing padaلبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکرDancing pada



Dancing padaمن باغبان تازه کاری بودم اما اوDancing pada


Dancing padaیک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکرDancing pada
 


Dancing padaاو آمد و باران رحمت با خودش آوردDancing pada


Dancing padaگلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکرDancing pada

Dancing padaسنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبمDancing pada


Dancing padaشب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکرDancing pada


 

Dancing pada مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین استDancing pada

 

 

 

Dancing padaدلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر !!!Dancing pada

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ارزو
28 آبان 91 11:26
از تولدش خواهشا عکس بزارید.... مرسی
ارزو
29 آبان 91 13:28
سلام خوبید؟ من ی متن واسه تولد باربدم گذاشته بودم اما الان میبینم نیستش حیف شد.... باربدم تولدت مبارک 200ساله بشی... باچه؟
خاله ریحانه
29 آبان 91 19:11
واااااااااااااااااااای مبارک باشه ایشالا که 200 ساله شه این گل پسر ناز باربد رو ببوس از طرف من
خواهر فرنازجان
1 آذر 91 19:05
سلام خاله جون تولدت مبارک انشاله 120 ساله بشی یه آسمون گل های یاس ومیخک یه دریا عشق واشتیاق وپولک یه حس پاک یه قلب بیقرار وکوچک میخواد بگه تولدت مبارک از طرف خاله فاطمه وخواهرش فرناز
الهه مامان یسنا
2 آذر 91 0:49
باربدم عزیزم تولدت مبارک پسر 3 ساله من. پارمیس جان ببخش بر من این تأخیر رو خیلی دوستت دارم به خدا عزیزم
مامان آریا
6 آذر 91 11:49
تولدت مبارک باربد جون الهی 120 ساله شی
خواهر فرنازجان
14 آذر 91 9:56
سلام فرناز جونم تومسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارین بهش رای بدین این ادرسشه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php کدعکسش 0061 است اگه رای دادین حتما پیام بذارید تا ازتون تشکر کنیم ممنونم
خاله ریحانه
21 آذر 91 16:31
ارزو
27 آذر 91 13:50
سلام خوبید؟ پارمیس خانم چند وقته خبری از شما و باربدم نیست منظرتون هستم بوس بوس
مامان درسا
29 آذر 91 1:14
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
khale simaaa
23 بهمن 91 22:39
دیره نه ؟ اما مهم اینه که تولد تولد تولدش مبارک. خاله بووووووووووس