باربدباربد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

باربد عزیز دل مامان و بابا

ساختن خانه به سبک جدید

1391/4/12 2:35
448 بازدید
اشتراک گذاری

باربد جونی این چند روزه همه اش حرف مامان ن و بابا جی را میزنه آخه قرار بیان تهران عزیز مامان معلومه خیلی خوشحاله و برای خودش برنامه ریزی میکنه که با مامان ن بریم اینجا بریم اونجا.

فردا مامان ن وبابا جی ودایی پردیس و تک میان تهران .

امروز من مشغول تمیزکاری خونه بودم و باربد هم کمکم میکرد البته کمک که چه عرض کنم خوب بگذریم .

داشتم آشپزخونه را تمیز میکردم به باربد هم یه سری سبد داده بودم که بازی کنه بعد از 30 دقیقه باربد صدام زد وگفت مامانی بیا خونه ساختم  دوباره پسر من یک معماری جدید از خودش خلق کرده بود البته ایندفعه با وسایل جدید کلی هم سلیقه به کار برده بود الهی قربون این خلاقیتاش برم .

اینم عکس شاهکار باربد جونی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ریحانه
20 تیر 91 18:09
خوش بحال باربد معلومه حسابی بهش خوش میگذره بزودی عکسهای جدید آناهیتا رو میگذارم پارمیس جان
آرزو
22 تیر 91 10:08
میخوامت باربد جووووووووونیییییییییی. بوس بوس